Eksperter i krisekommunikation
Niveau har solid erfaring med krisekommunikation i offentligt og privat regi
Når en virksomhed eller en organisation ser en fejl vokse og blive en belastning i det offentlige rum, der truer med at skade omdømme og drift, er det ikke for sent – men der er travlt.
Niveau har specialiseret sig i krisekommunikation og issue management.
Vi tilbyder hurtig assistance i de afgørende faser både som forberedelse før, samt under og efter en krise.
Vores bistand kan bestå af
- Skræddersyede kriseøvelser, der tester virksomheders og myndigheders handleevner under en kommunikationskrise
- Udarbejdelse af kommunikative beredskabsplaner
- Akut udrykning og deltagelse i kriseledelse
- Eksekvering af kommunikationen under krisen
- Sikring af information til samarbejdspartnere, kunder og brugere
- Udformning af pressestrategi og pressemeddelelser
- Debriefing, opsamling og strategi efter krisen
- TV- og medietræning af ledelse eller talspersoner
- Udarbejdelse af planer for beredskab, der sikrer at loven (GDPR) efterleves i tilfælde af læk af persondata
Sæt et møde op eller ring nu
Ring til kommunikationsrådgiver og partner Flemming Platz på tlf. 20424505.
Du er også velkommen til at udfylde formularen her og bede om et uforpligtigende gratis møde.

Niveau er medlem af Dansk Erhverv og afholder hos DE i 2018 kurser om krisekommunikation og efterlevelse af GDPR-kommunikationskrav ifm. hacking.
Læs mere
1 år efter GDPR
Kæmpe bøder og panik Det er nok en underdrivelse at sige, at det første år med GDPR har medført travlhed i landets private og offentlige ...
Kan I klare en krise, der eksploderer i offentligheden?
Før eller siden oplever alle virksomheder en krise eller en sag, der kommer ud af kontrol, og eksploderer i pressen, i medierne og er til ...
Første danske GDPR bøde på vej
Så kom den første indstilling om bøde i Danmark for overtrædelse af GDPR. Taxa 4×35 står til en bøde på 1,2 mio. kr. for at ...
Krisekommunikation i topklasse
Niveau har i et par analyser rost både DB Cargo og politiet for deres håndtering af kommunikationen under den tragiske togulykke på storebæltsbroen den 2. ...